2009-11-30

Underbar timeout i Östhammar

Har blivit sjukskriven pga sköldkörteln (bröt ihop lite på jobbet och blev hemskickad - fick dessutom ny diagnos men däröver mer senare) och passade på att följa med min mamma till min syster och hennes familj i Östhammar. Mest naturligt för att träffa min nya systerson! :)

Så jag har en timeout från jobbet med alla blöjbyten...för att byta blöja på ett mycket mindre barn! Och I looooove it!!! Han är helt underbar, han luktar så gott och jag älskar att byta blöja på honom. Måste vara en konstig böjelse jag har... ;)
Titta bara så söt... (lilla systersonen, inte hans moster alltså...) ;)


3 kommentarer:

marbe166 sa...

Vilken sötnos :). Jag hittade just hit, tänker ofta på dig bejb! KRAM!

medelsvensson sa...

Ni är lika söta båda två!
Kraaam

Ph sa...

Det säger ni bara för att få vänner... ;)