2012-08-05

Tung höst?


Och lite annat då...
Jobbet känns inte alls roligt just nu. Otroligt stökigt med brist på information, härliga kollegor som säger upp sig (och jag kan bara ge dem rätt) och mycket mer. Blä! Jag har oerhört svårt att hitta motivationen till höstens arbete, jag som brukar vara rätt positivt mot allt. 'Det löser sig', heter det oftast i mitt huvud. Jo tack, det kanske det gör - men till vilket pris?
Ja, jag tittar runt efter annat. Problemet är väl att jag inte vet efter vad: jag vill inte tillbaka till skolan än, jag vet inte om jag vill vara kvar i förskolan. Jag vet bara att jag måste byta.

Men för att kompensera den tunga jobbhösten har jag bestämt mig för att boka in en massa roliga saker! Det blir Ladies Night, det blir Skottlandsresa med mor och systrar, det blir pysselkvällar och andra roligheter.
Och så börjar vi med födelsedagsparty om en månad, för jag tycker att 35 är en alldeles bra ålder att fira! ;) Planeringen har redan startat, kul att ha det att se framemot!
Vem vet, jag kanske bakar min egen tårta... :)


Bild lånad från www.suikertaartjes.nl

1 kommentar:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Jag hoppas du kommer fram till vad du vill göra. Jag själv har funderat på det så länge nu och vet varken ut eller in. Härligt att du har planerat lite ljusglimtar i höst! De behövs för man ska orka! Hoppas du får en fin vecka. Kram Johanna