2011-12-09

Jaha, nehej...

Läget? Jo, läget är följande:

* Punktionen gick bra. Men ajfan det där vill jag inte göra om! Jag som har nålskräck... Hur som helst, det visade sig vara en liten fettknöl. Helt ofarlig. Skönt att veta. :)

* Jag har verkligen njutit av mina lediga måndagar. Men efter jul ska jag jobba 100% igen, av olika anledningar. Kommer att få avdelningsansvar och jag vill inte känna att jag missar en del info för att jag jobbar lite mindre (jo, så har det varit lite nu..). Och så känner jag att jag orkar.

* Ingen mens. Skit. Snart kan jag fira ett års frånvaro...

* Måste snart ta nya blodprov. Vet inte om jag vill veta läget. Fast å andra sidan är det väl bra, då får jag ta ställning till om jag ska återuppta medicineringen. Suck.

Ja, jag mår bra. I det stora hela. Humöret svänger lite som det ska. Det blåser lite, regnar lite, och sedan kommer solen fram lite då och så.

1 kommentar:

Änglar & Hjärtan sa...

Ja, ta nya blodprov nu... hälsan är viktigast! Skönt att det bara var en fettknöl!

Kram på dig vännen min!