2010-07-18

Nybliven fru!

Igår gifte vi oss! :D

Dagen var alldeles underbar! Det regnade lite, men när vi behövde uppehåll blev det så: solsken under fotograferingen och vigseln, lagom temperatur, fantastiskt!
Att dela en sådan viktig underbar händelse i sitt liv med alla nära och kära gjorde dagen ännu bättre, och jag blir så rörd igen när jag tänker på alla tal, kramar, gratulationer och härliga människor som var med!

Jag lovar att återkomma med några bilder, men naturligtvist måste jag visa att jag hade mina finfina Converse på mig (och spelade lite fotboll, haha!):

3 kommentarer:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Grattis grattis grattis :) kram johanna

Unknown sa...

Många
Grattis
Kramar

Tildas mamma sa...

Vad roligt! Grattis till er båda!
Känns det annorlunda att vara gift jämfört med innan? :-)