2009-08-20

Nystart!

Jaha, då var det slut på ledigheten och dags för slitet igen! ;)
Dagarna har gått så fort!

Jag bytte arbetsplats under sommaren, samma företag men nu mycket närmare hemmet (5min promenad!). Det var inte planerad, verksamhetschefen bestämde sig för att upphöra med verksamheten på ena platsen och bara fortsätta med den andre. Vi startade i mars med 2 förskolor i privat regi, och det är klart att det var tungt att behöva ta det beslutet.
Men nu har jag fått nygamla kollegor (jag kände ju dom redan, men nu jobbar vi ihop hela tiden ist för bara under sommaren) och nya barn+föräldrar, och stortrivs!
Det är slitigt just nu, men vi har mycket roligt tillsammans och det underlättar arbetet! :)

Så det är en nystart för min del efter sommaren. Jag har fått personalansvar också, mycket spännande men jag gillar det och jag tror (och hoppas!) att kollegorna hittills är nöjda med. Skönt!

Inga kommentarer: