2009-08-20

Bröllopsplanering igång

Ojojoj... Jag som lovade min sambo 'Nejdå älskling, jag kommer ALDRIG att bli en sådan Bridezilla, det handlar inte om själva bröllopet för min del utan om att det är vi två'.

Nej, jag har inte ändrat mig, det handlar fortfarande om oss två. Men gud vad kul det är att planera ett bröllop!! :D

Jag har skrivit en planering och även om vi har MASSOR av tid kvar så har jag redan kunnat pricka av några saker...

Vigselplatsen är bokad. Ingen kyrka, utan utomhus. Vackra, vackra Vårdnäs!

Festlokalen är också klar!

Vi vet på ett ungefär vilka ringar vi ska ha:
bara till mig :)
Till oss båda
(Ringarna från Sandström-deWit, bilderna lånat från deras hemsida )

Fotograf är bokad, catering är utvald, gästlistan är påbörjad och jag har redan börjat prova klänningar (det bästa av allt!! Men jag har inte valt än).

Äsch. Lite framförhållning skadar aldrig!

1 kommentar:

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Åh, vad härligt med bröllopsplanering :) KRAM