2011-11-17

Hoppsan

Nästa vecka är det redan första advent... Men julkänslan är fortfarande lååångt borta - trots att barnen på jobbet sjöng luciasånger mest hela dagen. :)
Det måste vara bristen på snö och kyla... Och nej, vattenkyla räknas inte. Jag längtar efter de där krispiga kalla dagar, med vit snö och blå himmel!

Nåja, julgardinerna ska upp i helgen (för första gången har även jag köpt julgardiner! Mest för att min man tjatade till sig det, hehe) och jag antar att julpyntet ska granskas med.

Och så pysslas det för fullt till adventsmarknaden! Om drygt en vecka åker vi upp till syster+familj i vackra Östhammar, det ska bli underbart! Mest längtar jag efter systersonen!

Så hoppsan, vad tiden går. Var inte det sommar nyss? Men men, bara att hänga med.
Snart är det jul, people!




Största julgranen i Holland: tv-masten i Lopik som pyntas till julgran varje år.

1 kommentar:

syrran sa...

Vi längtar med! Snart kommer ni, snart är det 1a advent, snart blir det vinter :)
varenda gång jag säger: vem kommer snart? Så säger sonen ditt namn!