2011-05-03

Vänskap

Jag har vänner i alla åldrar. Nåja, kanske inte precis alla - men ni förstår nog vad jag menar. Personens ålder har knappast spelat en roll, det är personkemin som gäller. :)

Det är några av vännerna som är jämnåriga, plus eller minus något år. De är mitt upp i planering av karriär, familj, livet. Ja, lite som jag alltså. ;)
Några vänner är lika gamla som mina yngsta systrar, eller till och med yngre. Några av mina bästa vänner är lite äldre än jag är (eller bra mycket, muhahaha! ;)), har barn som går i skolan eller barn som redan har tagit studenten eller barn som jobbar/pluggar/redan har gift sig osv. Vi befinner oss i olika perioder i livet, vi har varit med om många olika saker och har på något sätt hamnat i varandras liv. Skola, jobb, resor, spex, familj, vad som helst. Vi bär med oss olika insikter och händelser och tankar och känslor.
Det är det som gör att jag känner mig så rik med alla mina vänner! Deras erfarenheter och tankar och funderingar gör mitt liv färgstarkt och intressant och värdefullt. ♥ ♥ ♥

2 kommentarer:

F sa...

PUSS! ♥♥♥

medelsvensson sa...

Finaste du!
Kram från gammtanten
M