2010-09-06

Hittat!

Har äntligen hittat tillbaka lite skaparglädje. Eller snarare sagt syinspiration.
Så jag tog inspirationen upp till mitt pysselrum, satte mig bakom symaskinerna och gjorde den här till min lilla systerson:

En vändbar mössa.! Bomullsmoln (från JNYdesign) på ena sidan, velourmoln på andra.
Tyvärr är den för liten, så jag var tvungen att sy några fler. Stackars mig! :)
Bruna moln + grönt-med-bruna-apor-och-lejon kanske? Eller bruna moln/ blåa moln? En sådan sydde jag åt mig själv. Bra att ha nu när det börjar bli kallare!

2 kommentarer:

Syrran sa...

ååååh du får gärna göra en till din systerson med apor och lejon.. och när du ändå håller på vill din syster nog säkert också ha en sån :)

Unknown sa...

Hej

Vilken snygg mössa.
En sådann skulle passa bra till mina tvilling killar i varsin färg.

Ha det bra

Kram