2010-04-15

F is for Friends♥

Igår hade jag en bryta-ihop-dag. Det började på jobbet, där jag kände mig (och var) ofokuserad och trött och gnällig och stökig. Sedan fortsatte det hemma, och precis när jag tyckte att jag behövde rycka upp mig och ta en promenad i det fina vädret pep det i mobilen. Det var det här, som jag fick av kompis F:

TACK!! Det var precis det jag behövde - jag har den nu som bakgrundsbild i mobilen och tittar ofta på den!

Då brast det (så fint ju! Och så gulligt av F!), och jag tror att jag grät i en timme. Det var skönt, det behövdes tror jag. Idag är jag mest trött, men jag har varit på okej humör tycker jag själv. :)
Imorgon ringer jag till vårdcentralen. Jag vill veta hur blodprovet var. För är det inte sköldkörteln då är jag bara trött och stressad, möjligtvis med en stänk av pms - och det känns helt okej! ;)

1 kommentar:

F sa...

"P is for PUSS♥"