2010-04-11

And now...

...for something completely different! :)

Nja, inte så different, men jag släpper det där tunga en stund. Nu lite roligare saker.
Igår fick sambon och jag äntligen iväg beställningarna av inbjudningskorten och ringarna! Hurra!
Det gick rätt snabbt, kanske för att jag berättade för sambon att jag hade drömt svettiga stressiga mardrömmar om bröllopet igen. ;)
Så inatt sov jag faktiskt gott. Nu är vi nästan klara med alla 'stora' saker, nu ska det finslipas.
Bara 97 dagar kvar...Bilden lånat från Romance

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej

Vad skönt att få iväg allt. Det är inte roligt att vä'nt vänt och åter vänta.
Ha en underbar dag.
Kram

Stjärnor & Champagne sa...

Åhh så skönt...Ja herregud vad man kan sova dåligt när det är mycket man funderar på. / Kramkram Anne