2009-12-14

♥ Min Älskling ♥

Jag måste bara skriva lite om min Älskling. Jag tycker att han förtjänar det. :)

Jag blir tokig när han glömmer sina svettiga innebandykläder tillsammans med en nyinköpt handduk i sportväskan i en vecka. Eller när han glömmer att stänga locket/skåpet, eller när han bara handlar det han själv tycker om och kommer ihåg. Eller när han tvättar mina känsliga ljusa plagg på 60grader med sina mörka sportkläder.

Men han köper rosor till mig när han känner på sig att jag är lite nere. Han fäller ner toalettlocket för min skull (woohoo!). Han lämnar små 'Sov gott'-lappar på min kudde när han jobbar sent. Han hör av sig varje morgon och varje kväll när vi är i olika delar av landet/världen. Han gick med på att - trots sin egen katträdsla - skaffa en katt när jag behövde det. Han står ut med katten... ;)
Han håller sig lugn när jag stressar (och tvärtom, hehe). Han tröstar när jag är ledsen. Han står ut med mitt stök och alla mina högar (lärarens förbannelse). Han låter mig pynta huset med orangea flaggor när holländska fotbollslandslaget spelar. Han håller upp modet och hoppet om att vi ska få egna barn, även när jag deppar ihop efter alla läkarbesök. Han följer med mig till vårdcentralen för att hålla min hand när jag ska ta blodprov, för att han vet att jag har nålskräck.
Han har accepterat (och tycker om) min knasiga familj... ;)

Han är min, och jag älskar honom över allt annat! Jag längtar tills han blir min man och jag hans fru, och ser framemot resten av vårt liv tillsammans.

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

3 kommentarer:

Syrran sa...

Har inga ord.. tycker det är bara för gullig! Puss!

Ph sa...

Hihi vet du vad hans ord var? 'Puss! /Toalockfällaren'

JohannaDesign - Blommor, smycken o inredning sa...

Härligt skrivet :) Vi har tur som har våra män och de har tur som har OSS :) kram